Un nou enfocament del Festival de la Infància:
intervenir, reforçar i comunicar!

 

Enguany, el Festival de la Infància que ha presidit el recinte de Fira Barcelona a Montjuïc durant tot el Nadal es presentava com un repte per Giny Comunicació.

 

El primer pas va ser editar l’espot. Una peça curta però intensa, que havia de transmetre tota la diversió que els més petits viurien en aquesta edició del festival.

 

Vam idear també el guió de la falca de ràdio. Una escena on un pare explicava un conte a la seva filla abans d’anar a dormir. Parlava d’un món meravellós que ella podria arribar a conèixer, al Festival de la Infància.

 

 

Al marge de la repercussió sobre el canvi de l’oferta lúdica del festival, els perfils oficials a les xarxes socials d’aquesta edició van requerir la nostra agilitat des del primer moment. Des de Giny ens hem trobat davant d’una gestió de l’estratègia digital a temps complet: actualitzant continguts, atenent dubtes i generant boca-orella. Tot en el darrer mes abans del festival!

 

Els quatre eixos al voltant dels quals ha girat la nostra feina —estimular la comunitat online de seguidors, convertir la interacció a les xarxes en vendes d’entrades, reforçar la presència dels expositors al festival i atendre de manera ràpida els dubtes dels visitants— han estat claus per complementar la publicitat ATL que ha fet el Festival de la Infància.

 

Per acabar, hem plasmat el resultat de tota la gresca viscuda amb els menuts en l’aftermovie del festival:

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


*