Els projectes canvien, nosaltres també

 

Des que va començar Giny, ja fa més de cinc anys, no ens n’hem pogut estar de canviar, millorar i actualitzar-nos. El creixement com a agència ha anat acompanyat d’un necessari replantejament de les rutines i dels mecanismes de treball que seguim quan afrontem els projectes.

 

Cada encàrrec que emprenem és únic i diferent de tots els altres, i gairebé sempre involucra a uns quants de nosaltres. Disseny, estratègia digital, producció audiovisual… són pocs els projectes que no requereixen de la participació de més d’un departament. És per això que a Giny ens qüestionem permanentment la manera que tenim de treballar, per continuar sent sempre el màxim d’eficients però, alhora, creatius i innovadors.

 

En aquesta línia, hem començat el 2018 amb canvis. Per què el departament de Premsa i continguts i el d’Estratègia digital actuaven per separat si en molts projectes la relació entre els dos era molt estreta, per no dir imprescindible? Potser ja ens enteníem a l’hora de treballar, potser a la pràctica no varia res. Però hem decidit unificar-los i canviar-los en nom. Ara tenim un únic departament, Comunicació Estratègica.

 

Aquesta reorganització s’emmarca, també, dins d’un canvi de paradigma que ens hem marcat com a repte. Volem emprendre projectes més transversals i ambiciosos, d’alt valor afegit. I creiem fermament que, per assolir-ho, no podem deixar d’evolucionar internament i d’adaptar-nos als canvis que el sector de la comunicació experimenta dia rere dia.

 

Estem segurs que aquesta és la manera de millorar cada dia i de créixer encara més.

 

 

 

Tens algun projecte pel nostre nou departament?

Contacta’ns!

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*