L’última setmana del mes d’abril s’ha celebrat als recintes Fira Barcelona de Montjuïc el Handmade Festival, una trobada que reuneix anualment a Barcelona a tots els aficionats de les manualitats, la costura, el bricolatge i la cuina.

Des de Giny ens hem encarregat, per segon any consecutiu, de gestionar l’estratègia digital del Handmade, així com de produir-ne l’espot.

 

 

Abans del festival vam posar-nos en contacte amb cada expositor un per un i els vam ajudar a fer-se difusió amb una publicació personalitzada a cada xarxa social. És una feinada però ho agraeix tant l’expositor —perquè rep una atenció especial— com l’usuari que ens segueix —perquè té informació específica de què trobarà al festival. Es tracta que, a mesura que anem desvetllant les novetats que hi ha organitzades, també anem anunciant quines botigues i marques col·laboren amb nosaltres i ens ajuden a fer que tot estigui al gust dels visitants.

 

Durant el festival, la pluja no ens ha frenat, hem pencat des del primer dia per oferir una cobertura minut a minut de tot el que passava. Hi havia desenes de tallers duent-se a terme simultàniament, masterclasses, concerts, i demostracions de tot i més. Twitter ha estat la nostra xarxa predilecta per fer-ho, assolint unes xifres de més de 400 tuits en 3 dies. Tothom mereix que el seu mèrit sigui comunicat!

18121896_1450634218321256_4490244082777750773_o

I és que no només hem de mirar l’èxit d’assistència amb més de 34.000 visitants. Els resultats de les xarxes no es queden enrere: hem aconseguit fidelitzar a una comunitat de fins a 52.000 seguidors amants del do it yourself, d’una diversitat de procedències i hem impactat a un total de més de 875.000 usuaris només contant els tres dies del festival.

 

Alhora, hem contestat prop de 2.000 comentaris amb una diferència de pocs minuts, responent ràpidament a les necessitats i dubtes dels visitants. Amb tot això, hem complert els 3 goals principals que ens havíem marcat: el retorn a l’expositor, l’atenció efectiva als usuaris i la consolidació de la comunitat on line.

 

De la mateixa manera que el Handmade d’aquest any ha estat tot un èxit, esperem que ho siguin la resta de fires que venen de camí!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*