Els Llums de Sant Pau

Els Llums de Sant Pau és un esdeveniment nadalenc que transformarà el Recinte Modernista de Sant Pau en un univers de llum i color. Proactiv Entertainment, promotora líder a l’Estat en producció i organització d’espectacles de gran format, exposicions i concerts de música, ha confiat en Giny Barcelona per a les quatre edicions celebrades (2021, 2022, 2023 i 2024).

Brífing

+

Proactiv Entertainment requeria la creació d’una estratègia global de comunicació (on i off) per difondre l’esdeveniment, enfocada a awareness i conversió. Es busca mantenir el posicionament de l’esdeveniment nadalenc com a un dels més importants de la ciutat de Barcelona.

Què hem fet?

+

  • Estratègia de continguts en xarxes socials.
  • Disseny gràfic adaptant el grafisme renovat anualment.
  • Continguts audiovisuals per a l’espot i Reels.
  • Fotografia de l’esdeveniment.
  • Gabinet de premsa.
  • Estratègia de mitjans orgànica i publicitària.
  • Relacions públiques.
  • Estratègia paid per potenciar la venda d’entrades a Meta i Google Ads.
  • Publicitat a TV, ràdio, programes i revistes digitals del sector.
  • Creació d’una estratègia de col·laboracions amb influencers.
  • Producció i secretaria tècnica dels actes d’inauguració

Què hem aconseguit?

+

Entrades
+ 0

a través dels impactes en les xarxes socials oficials i també a través de la campanya realitzada en els diferents mitjans de comunicació.

Conversions
+ 0

directes provinents de campanyes paid.

de CPA
+ 0

global de conversions.

Seguidors
+ 0

a les xarxes socials.

Inauguració

+

  • Jordi Basté com a moderador de l’acte per 4rt any consecutiu.
  • Gestió amb Manu Guix per participar en l’acte d’inauguració i promocionar l’esdeveniment a les seves xarxes socials.
  • Jordi Rull com a convidat a l’acte d’inauguració.
  • Escaletes de l’acte d’inauguració i roda de premsa.
  • Convocatòria de premsa
  • Cobertura a xarxes socials, foto i vídeo.
  • Guió dels parlaments.

Més projectes que hem realitzat