Dimarts 30 d’abril, Barcelona –Giny Barcelona, fins ara Giny Comunicació, ha presentat el seu nou posicionament acompanyat d’una nova imatge de marca.

Amb més de 10 anys de trajectòria consolidada, Giny Barcelona ha dut a terme un replantejament estratègic, basant-lo en el seu ampli i profund coneixement de la marca Barcelona i tots els seus públics, fusionat amb el talent creatiu i el domini de les estratègies de comunicació.

Conformada per un equip de més de 25 professionals de la comunicació, la publicitat, la creativitat, el disseny i la producció audiovisual, Giny Barcelona fa un pas endavant situant-se com una de les agències natives digitals més ben posicionades dins l’ecosistema barceloní.

Aquesta evolució referma l’expertesa de l’agència, que actualment treballa per a clients com Fira Barcelona (amb projectes com l’Smart City Expo World Congress o l’Automobile), el Circuit de Barcelona-Catalunya, Parlem Telecom, la Mobile World Capital Foundation, Proactiv Entertainment o Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Adrià Barrio, director general de Giny Barcelona i Must Media Group, posa en valor el canvi estratègic de la marca, “que s’enforteix i es posiciona com una agència referent a Barcelona, amb un plantejament únic i diferencial dins el mercat de les agències”. La seva especialització en la marca Barcelona, segons Barrio, “ens permet acompanyar les empreses i les entitats per connectar amb els seus públics potencials i que n’obtinguin els millors resultats.”

Giny Barcelona és l’agència de comunicació i creativa del grup de comunicació Must Media Group, integrat pel magazín digital The New Barcelona Post i per la productora audiovisual Incís Films.

Si has arribat fins aquí, és que vols que et coneguem.

I això ens agrada.