Candidatura: Community Manager / Social Media Manager
Funcions
- Gestió de comptes i projectes d’àmbit digital
- Creació de continguts digitals
- Elaboració i execució d’estratègies de comunicació transversals
- Contacte amb equips multidisciplinars (comunicació, disseny i audiovisuals)
- Suport en l’elaboració d’estratègies de contingut corporatiu, estratègies d’storytelling i missatge per a clients de sectors molt diversos
Què busquem?
- Capacitat per detectar les necessitats del client i donar-hi resposta.
- Domini del digital i la creació de continguts
- Originalitat
- Actitud proactiva, empatia i iniciativa.
Quins són els requisits indispensables?
- Experiència mínima de 2-3 anys en agència de comunicació, publicitat o marketing.
- Nivell C1 d’anglès (Advanced) demostrable amb títol oficial.
- Abstenir-se aquelles candidatures que només disposin d’experiència en mitjans de comunicació.
Què oferim?
- Bon ambient de treball.
- Integració en un equip de treball jove i dinàmic.
- Flexibilitat horària.
- Teletreball 1 dia a la setmana fix (dimecres)
- Formació complementària subvencionada per l’empresa.
- Foment de la creativitat i les idees.
- Pla d’incentius.
- Retribució flexible.
- Jornada laboral completa (37,5h setmanals): entrada entre les 08h i les 10h i respectiva sortida entre 17h i 19h. Divendres de 08h a 15h. Intensiva a l’estiu.
Salari: a concretar segons experiència.
Observació: prioritzem candidatures per a incorporació immediata.
Formulari d’inscripció
De conformitat amb el que disposen la normativa vigent en protecció de dades RGPD i LOPD, l’informem que les dades personals seran tractades sota la responsabilitat de GINY COMUNICACIO, S.L.. Pot exercir els drets d’accés, rectificació, portabilitat, supressió, limitació i oposició enviant un missatge a info@giny.cat. Si considera que el tractament no s’ajusta a la normativa vigent, podrà presentar una reclamació davant l’autoritat de control a agpd.es.