Barcelona Wine Week
La Barcelona Wine Week és una experiència al voltant del món del vi organitzada per Alimentaria Exhibitions que se celebra a Fira de Barcelona. Es tracta d’un saló dissenyat per representar i fer partícips a tots els agents professionals del sector i, a l’hora, oferir una proposta experiencial o en el vi, la terra, els cellers i les singularitats de cada territori conformen un esdeveniment únic i disruptiu.
Client
Alimentaria Exhibitions
Feina feta
Audiovisuals
Estratègia de marca
Màrqueting online i offline
Objectius
- Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
- Ampliar la difusió de Barcelona Wine Week en mitjans de comuncació i xarxes socials.
- Gestionar la inversió paid media.
- Aconseguir notorietat de l’organització i de la marca.

impressions
entrades venudes
clics
nous seguidors

Des de Giny Comunicació ens hem encarregat de l’elaboració i implementació l’estratègia de comunicació digital, el disseny gràfic dels materials digitals, la gestió de la campanya paid media i la difusió digital en directe durant els dies de la celebració.
La darrera edició (any 2022) la vam tancar amb un engagement total a xarxes superior al 6% i amb un increment de més del 50% de seguidors.

