La SuperCol
La SuperCol és una microsèrie de ficció de 13 capítols, en clau d’humor divulgatiu protagonitzada per la Colette i la seva família. Sota el lema “Siguem conscients, siguem conseqüents”, s’actualitzen les recomanacions mediambientals tradicionals i es donen dades i curiositats, tant a la televisió (TV3) com a les xarxes: Twitter, Instagram i TikTok.
Client
TV3
Feina feta
Disseny gràfic
Audiovisual
Motion Graphics
Estratègia de continguts
Màrqueting online
Objectius
- Promoure hàbits saludables i actituds respectuoses amb el medi ambient
- Informar dels problemes mediambientals i de les conseqüències d’una vida sense hàbits saludables
Prendre consciència col·lectiva sensibilitzant sobre qüestions mediambientals i ecològiques d’interès - Crear contingut exclusiu relacionat al digital
Amb l’objectiu de comprendre quina és la repercussió dels nostres hàbits sobre el planeta i promoure un canvi d’actitud, “La SuperCol” és una sèrie de 13 capítols d’una durada breu en clau d’humor divulgatiu i ironia protagonitzada per la Colette i la seva família. Sota el lema “Siguem conscients, siguem conseqüents”, a “La SuperCol” s’actualitzaran les recomanacions mediambientals tradicionals i es donaran dades i curiositats, tant a la televisió com a les xarxes: Twitter, Instagram i Tiktok.
Què hem fet?
- Preproducció, producció i postproducció de tots els capítols.
- Branding verbal i visual de la marca.
- Estratègia digital per a cada canal.
- Estratègia paid media
- Pla de continguts per canal.
- Anàlisi de metriques i resultats per a cada canal.
Què hem aconseguit?
- Emetre els 12 capítols de la SuperCol en horari de màxima audiència a Catalunya (després dels informatius de TV3)
- Conscienciar al públic jove a través d’una estratègia de continguts paral·lela al digital
- Liderar un branded content innovador conjuntament al Departament de Territori i Sostenibilitat, Ametller Origen i Incís Films