Mobile World Capital Barcelona
Mobile World Capital Barcelona és una fundació que promou el desenvolupament digital de la societat mitjançant l’ús humanista de la tecnologia per a construir un futur més inclusiu, equitatiu i sostenible. També, té com a objectiu posicionar Barcelona com a referent global en l’àmbit digital, generant un impacte positiu per a l’economia i la societat.
Client
Mobile World Capital Barcelona
Feina feta
Disseny gràfic
Audiovisual
Digital
Objectius
- Creació i execució d’una estratègia de continguts per l’ecosistema social media de la fundació.
- Comunicació de les activitats de l’entitat i les seves diverses iniciatives a l’usuari de xarxes socials.
- Elaboració de continguts d’interès per als usuaris, adaptats a cadascuna de les xarxes a gestionar.
- Augment de la comunitat digital i del seu compromís.
- Creació de redaccionals i de peces audiovisuals per nodrir l’apartat de la web dedicada a la divulgació de coneixement sobre actualitat tecnològica.
Què hem fet?
- Estratègia digital i creació de continguts orgànics pels diversos perfils socials.
- Copywriting en català, castellà i anglès.
- Seguiment i anàlisi diari de l’ecosistema social media.
- Creació de materials audiovisuals per l’apartat web de la fundació enfocat a la difusió de continguts tecnològics.
- Thinking i implementació d’estratègies digitals ad hoc pels diferents esdeveniments de l’entitat: Mobile World Congress, Tech&Play, exposició ‘Recorda el futur’ a Palau Robert, etc.
- Cobertures in situ a través dels actius digitals de la MWCapital de tots els seus actes.
Copyright de totes les fotografies: Israel Fernández.
Mobile World Congress 2024
Cobertura in situ de tota l’activitat de la Fundació en el marc del Mobile World Congress 2024, de la mà d’una estratègia de creació de continguts digitals adequada a cadascun dels perfils socials de la fundació, contemplant diverses tipologies de peces: vídeos, entrevistes, cobertures de xerrades, resums diaris, etc.
‘Recordar el futur’ a Palau Robert
Creació d’una estratègia especialment ideada per oferir contingut fresc, dinàmic i atractiu a l’usuari de xarxes socials sobre l’exposició durant els mesos que aquesta està disponible, amb l’objectiu de generar awareness i incrementar la quantitat de visites a la mostra. S’han elaborat continguts adequats a cada una de les xarxes de l’ecosistema de la fundació, així com confeccionat una peça audiovisual específicament pensada pel seu apartat web sobre coneixement tecnològic.
Què hem aconseguit?
- Augmentar de l’abast i la notorietat de l’organització i de les seves activitats en l’àmbit social media.
- Arribar a un públic més jove amb la reactivació del canal de Tik Tok, amb contingut especialment pensat per aquesta xarxa
- Més de 50.000 visualitzacions, contribuint així a l’objectiu principal de la MWCapital: apropar la tecnologia i els seus beneficis a la societat
esdeveniments coberts
taxa d'engagement
impressions
@mwcapital Family Day de la TechAndPlay24! 👨👩👧👧 Des d'un curs ràpid per a mini-DJ’s a iniciar-se en l’electrònica amb tallers de creació de petits i divertits robots, fins i tot pots acabar ballant a la Silent Disco o gaudint d'uns espectacles de màgia tecnològica. 🪄🕺🏼
♬ Exhilarating and modern Future Bass c(884576) - MASK G
@mwcapital 🌞 Busques una activitat diferent per fer aquest estiu? Descobreix l'exposició #RecordaElFutur al Palau Robert. ▶️ Acompanya'ns a un viatge tecnològic en el temps fins a la Barcelona del futur! 📆 Disponible fins al 3 de novembre. 🎟️ Entrada lliure i gratuïta. 🤝 @Generalitat de Catalunya
♬ Graduate - BLVKSHP