Saló Internacional del Caravaning

El Saló Internacional del Caravaning presenta les últimes novetats en caravanes i autocaravanes, productes i serveis complementaris, així com propostes de turisme a l’aire lliure. És el certamen líder a Espanya en el seu sector i un dels principals referents europeus.

Client
Fira de Barcelona

Feina feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Fotografia
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline

Objectius

  • Creació d’una estratègia digital
  • Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement
  • Crear continguts atractius per nodrir les xarxes socials del festival
  • Realització de campanyes comunicatives per millorar el posicionament del sector del caravaning
caravaning-interior-caravana

m² de superfície

visitants

seguidors a les xarxes socials

‘Mi primera vez en autocaravana con Pablo Chiapella’ (2019)

A la 34a edició del Saló Internacional del Caravaning vam irrompre a les xarxes socials amb la campanya “Mi primera vez en autocaravana con Pablo Chiapella”, famós actor i humorista conegut pel seu paper d’Amador Rivas a la comunitat de veïns de ‘La que se avecina’.

Juntament amb els seus amics, l’actor es va aventurar a participar en un seguit de càpsules audiovisuals on ens explicava la seva experiència viatjant amb autocaravana per primer cop alhora que animava al públic nacional a visitar el saló.

‘Inspiring Adventures’ (2021)

La campanya de la següent edició agafa un altre rumb i ens embarquem en una aventura en autocaravana amb la Curly Azahara, en Juanma Furió, els nens i el petit Guacamole. La família, ja experimentada en sortides per la carretera, ens convidava a acompanyar-los en els millors moments de la seva escapada, a més de donar-nos idees per les nostres pròpies rutes.

Dins el marc d’’Inspiring Adventures’, també col·laborem amb Salomon Spain i acompanyem a les grans Laia Ferrer (reportera i presentadora) i Ana Salvador (freerider) en un cap de setmana a la muntanya interactiu (‘Unexpected Weekend’), on els seguidors de la marca i el saló van poder decidir com volien que avancés la seva aventura mitjançant enquestes via Instagram Stories.

caravaning-collage

Sorteig #YoMeCorono Camper (2021)

Durant la celebració de la 35a edició del Saló Internacional del Caravaning, vam tenir l’oportunitat d’unir sinergies amb #JoEmCorono i celebrar el sorteig de la Camper al mateix saló dins de la campanya “La teva solidaritat té premi”, un esdeveniment conduït per l’actor Marc Clotet i el doctor Bonaventura Clotet.

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres