Saló Nàutic Internacional de Barcelona

El Saló Nàutic Internacional de Barcelona és un esdeveniment organitzat per Fira de Barcelona en col·laboració amb l’Associació Nacional d’Empreses Nàutiques (ANEN) que se celebra anualment a la ciutat de Barcelona. Es tracta d’un esdeveniment líder dins del sector nàutic espanyol que té com a objectiu contribuir a la consolidació sectorial i fomentar les operacions comercials entre els principals agents del mercat de la nàutica, a banda d’impulsar la compra d’embarcacions i la pràctica d’esports nàutics com la vela lleugera i el windsurf, entre d’altres.

Client
Fira de Barcelona

Feina feta
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline

Objectius

  •  Potenciar i consolidar estratègicament el saló com a esdeveniment líder al sector.
  • Ampliar la difusió del Saló Nàutic en mitjans de comunicació i xarxes socials.
  • Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
  • Augmentar la notorietat de l’organització i de la marca.
  • Gestionar la inversió paid media.
  • Convertir els seguidors en visitants.
caravaning-visitants

impressions

entrades venudes

clics

nous seguidors a les xarxes socials

En la darrera edició del Saló Nàutic Internacional de Barcelona es va potenciar i consolidar estratègicament el saló com a esdeveniment líder al sector mitjançant la difusió de missatges clau adreçats als diferents públics objectiu de la marca. Com a part de l’estratègia de comunicació digital, es van segmentar les diverses línies comunicatives en continguts corporatius, continguts de sector i continguts sobre les marques expositives per augmentar la notorietat de l’organització a través dels diferents canals.

caravaning-collage

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres