Salón Náutico

El Saló Nàutic Internacional de Barcelona és un esdeveniment organitzat per Fira de Barcelona en col·laboració amb l’Associació Nacional d’Empreses Nàutiques (ANEN) que se celebra anualment a la ciutat de Barcelona. Es tracta d’un esdeveniment líder dins del sector nàutic espanyol que té com a objectiu contribuir a la consolidació sectorial i fomentar les operacions comercials entre els principals agents del mercat de la nàutica, a banda d’impulsar la compra d’embarcacions i la pràctica d’esports nàutics com la vela lleugera i el windsurf, entre d’altres.

Client
Fira de Barcelona

Feina feta
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline

Objectius

  •  Potenciar i consolidar estratègicament el saló com a esdeveniment líder al sector.
  • Ampliar la difusió del Saló Nàutic en mitjans de comunicació i xarxes socials.
  • Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
  • Augmentar la notorietat de l’organització i de la marca.
  • Gestionar la inversió paid media.
  • Convertir els seguidors en visitants.
caravaning-visitants

impressions

entrades venudes

clics

nous seguidors a les xarxes socials

En la darrera edició del Saló Nàutic Internacional de Barcelona es va potenciar i consolidar estratègicament el saló com a esdeveniment líder al sector mitjançant la difusió de missatges clau adreçats als diferents públics objectiu de la marca. Com a part de l’estratègia de comunicació digital, es van segmentar les diverses línies comunicatives en continguts corporatius, continguts de sector i continguts sobre les marques expositives per augmentar la notorietat de l’organització a través dels diferents canals.

caravaning-collage

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres