The New Barcelona Post

The New Barcelona Post (TheNBP) és el diari de les bones notícies de Barcelona. Amb la innegociable divisa de ‘Good News, True Stories’, TheNBP vol contribuir a potenciar la marca Barcelona i a fer valdre tot el talent que hi ha a la ciutat impulsant la projecció nacional i internacional amb informacions de qualitat i rigor, que ajuden a fer visibles els seus atributs, qualitats i èxits.

Client
The New Barcelona Post

Feina feta
Estratègia de continguts
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online
Disseny gràfic

Objectius

  • Augmentar la visibilitat i la notorietat de la marca.
  • Fidelitzar i convertir els seguidors dels actius digitals en lectors assidus.
  • Posicionar estratègicament la marca dins del sector periodístic.
  • Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
  • Gestionar la inversió paid media.

Moments Estel·lars

The New Barcelona Post acosta els èxits de la Barcelona contemporània al seu púbic amb el podcast ‘Moments Estel·lars‘, una sèrie d’entrevistes mensuals amb protagonistes i testimonis destacats per abordar els moments més decisius de la capital catalana que han convertit la ciutat en una icona global de referència en àmbits com la qualitat de vida, la innovació, el disseny, la creativitat, la cultura, el cosmopolitisme i l’emprenedoria.

Organitzat en col·laboració amb Must Media Group i la Casa SEAT de Barcelona, ‘Moments Estel·lars’ és un esdeveniment presencial mensual que se celebra a Casa SEAT i que es pot escoltar a les principals plataformes de streaming, a banda de visualitzar-se a través de YouTube.

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres