Saló de Fira de Barcelona que acull els nous models i els últims avenços del món del motor i de la mobilitat.
Brífing
+
Com a agència digital homologada, des de Giny desenvolupem, des de fa 5 anys, l’estratègia de continguts orgànics i paid media.
Què hem fet?
+
Creació d’una estratègia digital.
Crear continguts atractius i interactius per presentar les novetats de marques i de l’esdeveniment.
Les línies de continguts, tant en format foto com vídeo per a publicacions i stories que es dividien en la presentació de marques i models de cotxes exposats.
Gestió de les xarxes socials en el període previ a l’esdeveniment i durant la cobertura in situ.
Cobertura in situ informant de les novetats del Saló i mostrant la part més experiencial de visitant.
Continguts diaris en format aftermovie resumint les novetats i activitats que es poden viure en aquest saló històric de Barcelona.
Estratègia paid media a Meta amb l’objectiu de conversió.
Què hem aconseguit?
+
+0
d’impressions a les xarxes socials.
seguidors
+0
als actius digitals de la marca
d'engagement
+0%
amb els continguts, en especial a LinkedIn.
Copyright de les fotografies de Fira Barcelona: Israel Fernández.