Barcelona Wine Week

L’esdeveniment de referència del vi espanyol de qualitat que Alimentaria organitza anualment. És la primera cita del calendari i el punt de trobada per excel·lència dels professionals vitivinícoles, reunint compradors, segells de qualitat, marques i els professionals més rellevants del sector.

Brífing

+

Giny acompanya la marca des dels seus inicis el 2020, sent l’única agència d’estratègia digital en les cinc edicions celebrades.

Què hem fet?

+

  • Creació d’una estratègia digital B2B.
  • Implementació de l’estratègia de captació de leads de públic nacional i internacional.
  • Cobertura in situ de l’esdeveniment
  • Entrevistes amb els principals referents del sector (sommeliers, productors, ponents…)
  • Captació de compradors internacionals amb alta capacitat de compra.
  • Desenvolupament d’una estratègia audiovisual per crear continguts segons les tendències digitals actuals.

Què hem aconseguit?

+

seguidors
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

+ 0 %

taxa d’engagement 

Posicionar

l’esdeveniment per passar d’una fira de recent creació a ser la cita referent del sector al país

Copyright de les fotografies de Fira Barcelona: Israel Fernández.

Més projectes que hem realitzat