L’esdeveniment de referència del vi espanyol de qualitat que Alimentaria organitza anualment. És la primera cita del calendari i el punt de trobada per excel·lència dels professionals vitivinícoles, reunint compradors, segells de qualitat, marques i els professionals més rellevants del sector.
Brífing
+
Giny acompanya la marca des dels seus inicis el 2020, sent l’única agència d’estratègia digital en les cinc edicions celebrades.
Què hem fet?
+
Creació d’una estratègia digital B2B.
Implementació de l’estratègia de captació de leads de públic nacional i internacional.
Cobertura in situ de l’esdeveniment
Entrevistes amb els principals referents del sector (sommeliers, productors, ponents…)
Captació de compradors internacionals amb alta capacitat de compra.
Desenvolupament d’una estratègia audiovisual per crear continguts segons les tendències digitals actuals.
Què hem aconseguit?
+
seguidors
+0
als perfils de les xarxes socials.
+0%
taxa d’engagement
Posicionar
l’esdeveniment per passar d’una fira de recent creació a ser la cita referent del sector al país
Copyright de les fotografies de Fira Barcelona: Israel Fernández.