Smart City Expo World Congress (SCEWC) és l’esdeveniment mundial més rellevant en l’àmbit de les ciutats intel·ligents que se celebra anualment a Barcelona. Aquest congrés té l’objectiu d’empoderar a les ciutats i col·lectivitzar la innovació urbana a escala global mitjançant la promoció de la innovació social, l’establiment d’associacions i la identificació d’oportunitats comercials.
Brífing
+
Giny gestiona l’estratègia digital orgànica i la captació de leads via social ads del congrés des del 2022.
Què hem fet?
+
Shakers creatius: treballem en els nous continguts digitals de totes les marques i submarques seguint les noves tendències digitals.
Redacció en anglès de tots els continguts publicats a xarxes socials.
Gestió de l’estratègia orgànica dels actius digitals de la unitat de negoci de Cities & Society (Smart City Expo World Congress, Tomorrow City, Tomorrow Building i Tomorrow Mobility) i del director Ugo Valenti.
Instal·lació d’un tauler dinàmic de dades (Looker Studio) per seguir en viu totes les mètriques i estadístiques.
Cobertura in situ a través dels actius de la Business Unit del congrés de 2023 i 2024.
SCEWC24: Live BETTER, the event for BETTER cities
+
Creació i execució de la campanya digital per anunciar el claim del 2024 a les xarxes socials de les diverses marques de la Business Unit.
Disseny de diverses peces estàtiques: carrusels i paquets d’Instagram stories ad hoc.
Conceptualització, gravació i edició i de peces audiovisuals: testimonials de l’equip i vídeo oficial del claim.
Copyright de les fotografies de Fira Barcelona: Israel Fernández.
Què hem aconseguit?
+
+ Abast i notorietat
de tota la Business Unit en l’entorn social media.
seguidors
+0
a les diferents xarxes socials de la Business Unit.