Vueling

B-Travel, el principal esdeveniment del sector del turisme a Catalunya, va generar amb l’aerolínia Vueling una acció de brànding conjunt per millorar el posicionament de les marques de cara a la creació i producció d’esdeveniments a escalar nacional.

Brífing

+

Sota el nom de B-Vueling, Giny va conceptualitzar i executar tota la campanya, amb una activació de marca offline i online exclusiva.

Què hem fet?

+

  • Thinking i creació de contingut per a la campanya B-Vueling a la plataforma de turisme de Fira de Barcelona.
  • La campanya: gestió i cerca de dos viatgers que estiguessin disposats a deixar-ho tot per anar 1 mes gratis per Europa i ser així els influencers de Vueling. Per triar-los, ideem un
    càsting televisiu al Centre Comercial Arenas on
    els concursants van haver de passar una sèrie de proves davant d’un jurat.
  • Gestionem el contingut de marca, l’esdeveniment i la difusió de la campanya.

Què hem aconseguit?

+

reaccions
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

clics
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

persones
+ 0

participants en el càsting a Les Arenas.

impressions
+ 0

de la campanya.

entrades
+ 0

venudes.

Més projectes que hem realitzat