Parlem Telecom (Grup Parlem)
Va néixer amb l’ambició de ser l’empresa de telecomunicacions referent a Catalunya i, actualment, està construint un grup innovador i fort arrelat a Catalunya, compromès amb la llengua.
Brífing
+
Giny és l’agència digital oficial del Grup Parlem. S’encarrega de la conceptualització de la seva estratègia digital (incloent-hi totes les marques), i de l’execució de campanyes de brànding, producte i patrocinis.
Què hem fet?
+
- Estratègia digital i creació de continguts orgànics a tots els actius digitals
- Thinking i creació de campanyes per dates assenyalades, com la campanya de Sant Jordi: “Truca a qui més estimes“
- Contacte i gestió amb influencers i creadors de contingut perquè se sumin a les accions de Parlem.
- Producció de la campanya 360 del 2024 per a televisió, ràdio i digital
- Thinking de noves accions i campanyes amb els patrocinis de Parlem
Per les coses importants, Parlem (2024)
+
Per primera vegada, Parlem vol anar més enllà de l’emoció i comunicar els avantatges i els motius per passar-se a Parlem. Perquè la bona connexió, el servei al client de qualitat o la vinculació a la terra i a la cultura catalana només són alguns dels motius per quedar-se a la teleoperadora catalana.
Aquesta campanya (Per les coses importants, Parlem) viu en diferents formats, des dels mitjans tradicionals com la ràdio o la televisió i l’adaptació als diferents formats digitals en format de càpsules.
Si pots triar, ho tries tot (2024)
+
Preparem una nova estratègia de comunicació enfocada en els serveis de la marca: 5G, cobertura a tot el territori, reconeixement de l’OCU i Filmin. Amb el lema “Si pots triar, ho tries tot”, i mitjançant dues imatges contraposades, inspirades pel caràcter únic dels catalans, mostrarem que no renunciem a res.
Som terra de contrastos: modernisme i noucentisme, oberts al món però amb identitat pròpia. No renunciem a res. Aquest missatge és el fil conductor de l’espot per connectar emocionalment amb el públic i vincular-lo amb els nous serveis i tarifes de Parlem.
Què hem aconseguit?
+
als perfils de les xarxes socials.
a través de social ads.
d’augment de l’abast global digital.
amb els continguts, en especial a LinkedIn.
Conceptualització de campanyes per a patrocinis
+
Recentment, Parlem Telecom ha inaugurat la seva botiga insígnia al cor de Barcelona: Territori Parlem. A part d’aspirar a ser el punt de venda de referència de la capital, vol convertir-se en un espai dinàmic que reflecteixi els valors de la companyia. Des de Giny hem dissenyat un concepte creatiu i gràfic que transmet l’esperit d’aquest nou espai i a més, hem traslladat aquest concepte a les diferents àrees de la botiga per donar-li entitat pròpia.
A més a més, la marca Parlem és reconeguda pel seu ferm compromís amb la cultura i el territori català. Per això, inverteix en diferents patrocinis que reforcen la identitat i la riquesa cultural de Catalunya, com La Setmana del Llibre en Català o el Festival Cruïlla. Des de Giny hem conceptualitzat diferents activacions de patrocini per mostrar aquestes aliances.