Giny Barcelona presenta un nou posicionament
d’agència centrat en l’ecosistema de la ciutat

Dimarts 30 d’abril, Barcelona – Giny Barcelona, fins ara Giny Comunicació, ha presentat el seu nou posicionament acompanyat d’una nova imatge de marca.

Amb més de 10 anys de trajectòria consolidada, Giny Barcelona ha dut a terme un replantejament estratègic, basant-lo en el seu ampli i profund coneixement de la marca Barcelona i tots els seus públics, fusionat amb el talent creatiu i el domini de les estratègies de comunicació.

Conformada per un equip de més de 25 professionals de la comunicació, la publicitat, la creativitat, el disseny i la producció audiovisual, Giny Barcelona fa
un pas endavant situant-se com una de les agències natives digitals més ben posicionades dins l’ecosistema barceloní.

Aquesta evolució referma l’expertesa de l’agència, que actualment treballa per a clients com Fira Barcelona (amb projectes com l’Smart City Expo World
Congress o l’Automobile), el Circuit de Barcelona-Catalunya, Parlem Telecom, la Mobile World Capital Foundation, Proactiv Entertainment o Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Adrià Barrio, director general de Giny Barcelona i Must Media Group, posa en valor el canvi estratègic de la marca, “que s’enforteix i es posiciona com una
agència referent a Barcelona, amb un plantejament únic i diferencial dins el mercat de les agències”. La seva especialització en la marca Barcelona, segons
Barrio, “ens permet acompanyar les empreses i les entitats per connectar amb els seus públics potencials i que n’obtinguin els millors resultats.”

Giny Barcelona és l’agència de comunicació i creativa del grup de comunicació Must Media Group, integrat pel magazín digital The New Barcelona Post i per la productora audiovisual Incís Films.

Estigues
al dia