Excelsia
Petit Celler i Viníssim Andorra són les marques comercials d’ Excelsia Vinos y Destilados, la distribuidora de vinos y spirits premium de Torres de les principals categories i regions vitivinícoles nacionals i internacionals.
Necessiten una agència especialitzada en digital per a monetitzar els seguidors en clients. Potenciem i consolidem estratègicament els seus perfils socials amb una estratègia always-on.
Client
El Petit Celler
Feina feta
Estratègia digital
Creació de continguts
Objectius
- Treballar tots els continguts digitals
- Focus en l’estratègia de Tik Tok
- Shootings de producte i marca
- Implementar una estrategia de captació de leads de públic nacional i internacional.
- Instal·lar un panel dinàmic de dades per poder seguir en viu les mètriques i estadístiques.
Què hem fet?
- Estratègia creativa per a la creació de continguts atractius i innovadors.
- Shootings específics digitals de la marca per als commercial days (Black Friday, Nadal, Dia de la Mare).
- Revolucionar la seva inversió paid mitjana per a maximitzar l’embut de leads i socis cap a la seva e-commerce.
- Creació d’una estratègia en Tik Tok fent un training comunicatiu de l’staff actual del grup Torres.
- Cobertura in situ de les diferents activitats que s’organitzen a Barcelona i Garraf.
![petit-celler](https://giny.cat/wp-content/uploads/2023/10/352405831_715477743916750_4038001948376190369_n.jpg)
![PetitCeller_Abril43](https://giny.cat/wp-content/uploads/2023/07/PetitCeller_Abril43-scaled.jpg)
Què hem aconseguit?
- Creixement de les conversions digitals en un 50% en menys de 6 mesos.
- Creixement de les comunitat de seguidors en un 40% en menys de 6 mesos.