Smart City
Smart City Expo World Congress (SCEWC) és l’esdeveniment mundial més rellevant en l’àmbit de les ciutats intel·ligents que se celebra anualment a Barcelona. Aquest congrés té l’objectiu d’empoderar a les ciutats i col·lectivitzar la innovació urbana a escala global mitjançant la promoció de la innovació social, l’establiment d’associacions i la identificació d’oportunitats comercials.
Client
Smart City
Feina feta
Estratègia digital
Creació de continguts
Objectius
- Fer créixer la comunitat social digital de les marques de la Business Unit de Cities & Society: Smart City Expo World Congress, Tomorrow City, Tomorrow Building i Tomorrow Mobility.
- Crear i executar una estratègia de continguts rellevant pels usuaris de tot l’ecosistema social media.
- Augment de la captació de leads de públic afí tant nacional com internacional.
Què hem fet?
- Shakers creatius: treballem en els nous continguts digitals de totes les marques i submarques seguint les noves tendències digitals.
- Copywriters en anglès: redacció de tots els continguts en aquest idioma.
- Gestió de l’estratègia orgànica dels actius digitals de la Business Unit de Cities & Society: Smart City ExpoWorld Congress, Tomorrow City, Tomorrow Building i del director Ugo Valenti.
- Implementació d’una estratègia de captació de leads de públic afí nacional i internacional a través de Meta Ads, Twitter Ads i LinkedIn Ads.
- Instal·lació d’un panell dinàmic de dades (Google Data Studio) per a seguir en viu totes les mètriques i estadístiques.
- Cobertura in situ a través dels actius digitals de la Business Unit del congrés de 2023
SCEWC24: Live BETTER, the event for BETTER cities
- Creació i execució de la campanya digital per anunciar el claim del 2024 a les xarxes socials de les diverses marques de la Business Unit.
- Disseny de diverses peces estàtiques: carrusels i paquets d’Instagram stories ad hoc.
- Conceptualització, gravació i edició i de peces audiovisuals: testimonials de l’equip i vídeo oficial del claim.
seguidors
impressions
edició consecutiva
Què hem aconseguit?
- Potenciar l’abast i la notorietat de tota la Business Unit en l’entorn social media.
- Augmentar en més de 15.000 usuaris els seguidors a les diverses xarxes socials.
- Incrementar l’interès i el compromís amb els continguts publicats dels seguidors.
- Crear un 70% més de leads a través de social ads.
Copyright de totes les fotografies: Israel Fernández.