Smart City

Smart City Expo World Congress (SCEWC) és l’esdeveniment mundial més rellevant en l’àmbit de les ciutats intel·ligents que se celebra anualment a Barcelona. Aquest congrés té l’objectiu d’empoderar a les ciutats i col·lectivitzar la innovació urbana a escala global mitjançant la promoció de la innovació social, l’establiment d’associacions i la identificació d’oportunitats comercials.

Client
Smart City

Feina feta
Estratègia digital 
Creació de continguts

Objectius

  • Fer créixer la comunitat social digital de les marques de la Business Unit de Cities & Society: Smart City Expo World Congress, Tomorrow City, Tomorrow Building i Tomorrow Mobility.
  • Crear i executar una estratègia de continguts rellevant pels usuaris de tot l’ecosistema social media.
  • Augment de la captació de leads de públic afí tant nacional com internacional.

Què hem fet?

  • Shakers creatius: treballem en els nous continguts digitals de totes les marques i submarques seguint les noves tendències digitals.
  • Copywriters en anglès: redacció de tots els continguts en aquest idioma.
  • Gestió de l’estratègia orgànica dels actius digitals de la Business Unit de Cities & Society: Smart City ExpoWorld Congress, Tomorrow City, Tomorrow Building i del director Ugo Valenti.
  • Implementació d’una estratègia de captació de leads de públic afí nacional i internacional a través de Meta Ads, Twitter Ads i LinkedIn Ads.
  • Instal·lació d’un panell dinàmic de dades (Google Data Studio) per a seguir en viu totes les mètriques i estadístiques.
  • Cobertura in situ a través dels actius digitals de la Business Unit del congrés de 2023

SCEWC24: Live BETTER, the event for BETTER cities

  • Creació i execució de la campanya digital per anunciar el claim del 2024 a les xarxes socials de les diverses marques de la Business Unit.
  • Disseny de diverses peces estàtiques: carrusels i paquets d’Instagram stories ad hoc.
  • Conceptualització, gravació i edició i de peces audiovisuals: testimonials de l’equip i vídeo oficial del claim.

seguidors

impressions

edició consecutiva

Què hem aconseguit?

  • Potenciar l’abast i la notorietat de tota la Business Unit en l’entorn social media.
  • Augmentar en més de 15.000 usuaris els seguidors a les diverses xarxes socials.
  • Incrementar l’interès i el compromís amb els continguts publicats dels seguidors.
  • Crear un 70% més de leads a través de social ads.

Copyright de totes les fotografies: Israel Fernández.

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres