Vueling
Vueling col·labora amb B-Travel, el principal esdeveniment del sector del turisme a Catalunya, amb la necessitat de treballar un branded content de la marca B-Vueling per a millorar el posicionament de les marques de cara a la creació i producció d’esdeveniments a nivell nacional.
Client
B-Travel
Feina Feta
Audiovisuals
Disseny gràfic
Motion Graphics
Estratègia de marca
Màrqueting online i offline
Gestió de prescriptors
Objectius
- Posicionar la marca B-Travel com la plataforma de turisme més important a escala nacional.
- Posicionar Vueling i els seus destins europeus com una de les aerolínies més actives en digital.
- Crear un producte branded content únic amb una activació de marca offline <-> online exclusiva.
- Triplicar la nostra comunitat i generar la màxima interacció amb els nostres usuaris.
Què hem fet?
- Thinking i creació de contingut per a la campanya B-Vueling en la plataforma de Turisme de Fira Barcelona.
- La campanya: gestió i cerca de dos viatgers que estiguessin disposats a deixar-ho tot per a anar 1 mes gratis per Europa i ser així els influencers de Vueling. Per a triar-los, ideem un càsting televisiu en el Centre Comercial de Les Arenes on els concursants van haver de passar una sèrie de proves davant d’un jurat.
- Gestionem el branded content, l’esdeveniment i la difusió de la campanya.
impressions
reaccions
clics
entrades venudes
Què hem aconseguit?
La campanya va ser un win win per a les dues marques implicades: Vueling aconseguia millorar la seva reputació digital a la ciutat de Barcelona, fins llavors en crisi pel retard generalitzat d’alguns dels seus vols, i B-Travel va aconseguir sumar a una de les principals aerolínies com partner gold de l’esdeveniment, pujant la seva aportació econòmica un 300% més que en l’anterior edició.
Aconseguim:
- Més de 850 persones inscrites en el càsting de Les Arenes.
- Més de 10M d’impressions de la campanya.
- Més de 200.000 reaccions.
- Més de 5.000 entrades venudes.
- Més de 30.000 clics.