Mobile World Capital Barcelona
Mobile World Capital Barcelona és una fundació que promou el desenvolupament digital de la societat mitjançant l’ús humanista de la tecnologia per a construir un futur més inclusiu, equitatiu i sostenible. També té com a objectiu posicionar Barcelona com a referent global en l’àmbit digital, generant un impacte positiu per a l’economia i la societat.
Brífing
+
Giny és l’agència digital de Mobile World Capital. S’encarrega del servei de creació de continguts digitals i gestió de xarxes socials.
Què hem fet?
+
- Creació, gestió i execució de l’estratègia orgànica de l’ecosistema social media de MWCapital i totes les submarques (The Collider i Digital Future Society) seguint les noves tendències del 2024.
- Pla de continguts per a cada canal: LinkedIn, Twitter, Instagram i TikTok.
- Redacció dels continguts adaptats per cada canal en català, castellà i anglès.
- Creació i gestió de campanyes digitals i cobertures in situ ad hoc dels esdeveniments corporatius com, per exemple: MWC, Tech&Play, exposició ‘Recorda el futur’ a Palau Robert i Talent Arena.
- Seguiment, anàlisi i social listening dels actius digitals.
- Creació de redaccionals multimèdia per l’apartat de Trends del seu espai web.
Mobile World Congress 2024
+
- Cobertura in situ de tota l’activitat de la Fundació en el marc del Mobile World Congress 2024, de la mà d’una estratègia de creació de continguts digitals adequada a cadascun dels perfils socials de la fundació, contemplant diverses tipologies de peces: vídeos, entrevistes, cobertures de xerrades, resums diaris, etc.
‘Recordar el futur’ a Palau Robert
+
- Creació d’una estratègia especialment ideada per oferir contingut fresc, dinàmic i atractiu a l’usuari de xarxes socials sobre l’exposició durant els mesos que aquesta està disponible, amb l’objectiu de generar awareness i incrementar la quantitat de visites a la mostra. S’han elaborat continguts adequats a cada una de les xarxes de l’ecosistema de la fundació, així com confeccionat una peça audiovisual específicament pensada pel seu apartat web sobre coneixement tecnològic.
Què hem aconseguit?
+
+ Abast i notorietat
de l’organització i de les seves activitats en l’àmbit social media.
+ Públic jove
amb la reactivació del canal de Tik Tok, amb contingut especialment pensat per aquesta xarxa
que contribuiexen a l’objectiu principal de la MWCapital: apropar la tecnologia i els seus beneficis a la societat.