Alimentaria
&Hostelco
Alimentaria & Hostelco és la plataforma líder per a la indústria alimentària, el foodservice, la restauració i l’equipament per a hosteleria. Alimentaria & Hostelco és un dels esdeveniments més importants de Fira Barcelona i de la ciutat de Barcelona, i el més rellevant del sector al Sud d’Europa. Giny repeteix per tercera edició consecutiva com a agència oficial per a gestionar tota la seva estratègia digital i la seva planificació d’inversió en línia.
Client
Alimentaria Exhibitions
Feina feta
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Disseny de creativitats
Gestió paid media
Animacions
Objectius
- Potenciar i consolidar estratègicament els salons com a esdeveniments líders al sector.
- Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement.
- Crear continguts atractius per poder nodrir les xarxes socials.
- Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
- Augmentar la notorietat de l’organització i de les marques.
- Gestionar la inversió paid media.
- Convertir els seguidors en visitants.
- Coordinar tota la comunicació a xarxes socials dels salons durant la seva celebració.
Què hem fet?
- Creació d’una estratègia digital B2B i B2C.
- Implementació d’una estratègia de captació de leads de públic nacional i internacional.
- Cobertura in situ dels esdeveniments.
- Pre-producció i producció de les entrevistes exclusives de l’àrea de #ShowCooking.
- Instagram Stories amb els principals prescriptors del sector (Germans Torres, Carme Ruscalleda, Oriol Castro i Eduard Xatruch, Nandu Jubany, Ferran Adrià, Pepe Rodríguez).
- Pre-producció i producció de les entrevistes exclusives amb el comitè (José Luís Bonet Ferrer, Ignacio Ferrer, Javier Robles, Juan M. Vieites, Anna Bosch, J. Antonio Valls).
- Desenvolupament d’una estratègia audiovisual per a crear continguts segons les tendències digitals actuals.
- Instal·lació d’un panell dinàmic de dades (Google Data Studio) per a seguir en viu totes les mètriques i estadístiques
.
KPI's de visibilidad
seguidors
interaccions
Què hem aconseguit?
- Treballar l’awareness de marca i superar els KPI’s de visibilitat en un 100%.
- Més de 300K seguidors.
- Més de 50M d’interaccions.
- Posicionar cada una de las marcas en la mente del consumidor.
Copyright de totes les fotografies: Israel Fernández.