Alimentaria

&Hostelco

Alimentaria & Hostelco és la plataforma líder per a la indústria alimentària, el foodservice, la restauració i l’equipament per a hosteleria. Alimentaria & Hostelco és un dels esdeveniments més importants de Fira Barcelona i de la ciutat de Barcelona, i el més rellevant del sector al Sud d’Europa. Giny repeteix per tercera edició consecutiva com a agència oficial per a gestionar tota la seva estratègia digital i la seva planificació d’inversió en línia.

Client
Alimentaria Exhibitions

Feina feta
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Disseny de creativitats
Gestió paid media
Animacions

Objectius

  • Potenciar i consolidar estratègicament els salons com a esdeveniments líders al sector.
  • Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement.
  • Crear continguts atractius per poder nodrir les xarxes socials.
  • Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
  • Augmentar la notorietat de l’organització i de les marques.
  • Gestionar la inversió paid media.
  • Convertir els seguidors en visitants.
  • Coordinar tota la comunicació a xarxes socials dels salons durant la seva celebració.
caravaning-xarxes-socials

Què hem fet?

  • Creació d’una estratègia digital B2B i B2C.
  • Implementació d’una estratègia de captació de leads de públic nacional i internacional.
  • Cobertura in situ dels esdeveniments.
  • Pre-producció i producció de les entrevistes exclusives de l’àrea de #ShowCooking.
  • Instagram Stories amb els principals prescriptors del sector (Germans Torres, Carme Ruscalleda, Oriol Castro i Eduard Xatruch, Nandu Jubany, Ferran Adrià, Pepe Rodríguez).
  • Pre-producció i producció de les entrevistes exclusives amb el comitè (José Luís Bonet Ferrer, Ignacio Ferrer, Javier Robles, Juan M. Vieites, Anna Bosch, J. Antonio Valls).
  • Desenvolupament d’una estratègia audiovisual per a crear continguts segons les tendències digitals actuals.
  • Instal·lació d’un panell dinàmic de dades (Google Data Studio) per a seguir en viu totes les mètriques i estadístiques

.

KPI's de visibilidad

seguidors

interaccions

Què hem aconseguit?

  • Treballar l’awareness de marca i superar els KPI’s de visibilitat en un 100%.
  • Més de 300K seguidors.
  • Més de 50M d’interaccions.
  • Posicionar cada una de las marcas en la mente del consumidor.

 

Copyright de totes les fotografies: Israel Fernández.

 

caravaning-xarxes-socials
caravaning-visitants

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres