Alimentaria
&Hostelco
Alimentaria és un dels salons de referència a Europa per al sector de l’alimentació, així com Hostelco ho és del sector hoteler. Tots dos organitzats per Alimentaria Exhibitions a Fira de Barcelona, han comptat amb més de 3.000 expositors i 200 activitats orientades al canal HORECA en la seva darrera edició.
Client
Alimentaria Exhibitions
Feina feta
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Disseny de creativitats
Gestió paid media
Animacions
Objectius
- Potenciar i consolidar estratègicament els salons com a esdeveniments líders al sector.
- Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement.
- Crear continguts atractius per poder nodrir les xarxes socials.
- Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital.
- Augmentar la notorietat de l’organització i de les marques.
- Gestionar la inversió paid media.
- Convertir els seguidors en visitants.
- Coordinar tota la comunicació a xarxes socials dels salons durant la seva celebració.

m2 superfície neta d’exposició
impressions
seguidors a les xarxes socials d'ambdós salons
entrades venudes

Alimentaria
Estar al capdavant de la comunicació digital d’Alimentaria va ser un gran repte per a Giny Comunicació. La històrica i gran fira dedicada a l’alimentació i la indústria alimentària de Barcelona ens va confiar la gestió de les seves xarxes socials –tant prèvies com durant la cobertura de l’esdeveniment–, la venda d’entrades, gestió de paid media i creativitats per a la imatge gràfica digital del saló. L’experiència va resultar tot un èxit i així ho van demostrar les mètriques digitals.
Hostelco
Dins de la gestió per a la plataforma A&H, Giny Comunicació també va conduir l’estratègia digital d’Hostelco –saló nacional i internacional dedicat a l’hoteleria– durant la fase prèvia i la celebració presencial de l’esdeveniment a Fira de Barcelona. Vam dibuixar la línia gràfica de les seves xarxes socials, vam augmentar i fidelitzar la seva comunitat de seguidors i vam comunicar de forma online totes les novetats i els detalls de l’esdeveniment i els seus expositors. En paral·lel, l’equip digital també es va encarregar de les campanyes paid media per a la venda d’entrades del saló.


