Automobile Barcelona
Automobile Barcelona és el saló de referència per als amants del motor on es presenten les últimes novetats del sector, tant cotxes com vehicles de mobilitat personal urbana. És l’espai ideal on viure l’experiència en primera persona amb els nous models i beneficiar-se d’ofertes úniques en la compra del futur vehicle.
Client
Fira de Barcelona
Feina feta
Estratègia de continguts
Disseny gràfic
Fotografia
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Objectius
- Creació d’una estratègia digital.
- Gestionar una comunitat de seguidors.
- Crear continguts atractius i interactius per presentar les novetats de marques i de l’esdeveniment.
- Gestió de les xarxes socials en període previ a l’esdeveniment i durant la cobertura in situ.
- Relació entre agència creativa, agència audiovisual i el client.

impressions
visitants
seguidors a les xarxes socials

Un dels objectius a la darrera edició de Automobile Barcelona ha estat mostrar totes les novetats de la Fira animant a l’usuari a visitar els diferents espais i vehicles. A nivell comunicatiu es ressaltava el benefici de poder descobrir de primera mà els models i provar els vehicles desitjats, a més de viure experiències úniques dins el recinte per als aficionats del món del motor. Les línies de continguts, tant en format foto com vídeo per a publicacions i stories, es dividien en la presentació de marques i models de cotxes exposats, altres continguts mostrant la part més experiencial del visitant, com també continguts diaris en format aftermovie resumint les novetats i activitats que es poden viure en aquest saló històric de Barcelona.
