Fundació Lluita contra les Infeccions
La Fundación Lucha contra las Infecciones (abans Fundació Lluita Contra la Sida) és una entitat sense ànim de lucre que es dedica a l’assistència, la recerca i la docència en el camp del VIH/sida i altres malalties infeccioses. Amb seu a l’Hospital Can Ruti de Badalona, és una de les més conegudes a nivell estatal. Necessiten una agència digital i creativa que actuï com partner i que sigui capaç de crear tota l’estratègia digital així com estratègia de branding i continguts digitals.
Client
Fundació Lluita contra les Infeccions
Feina feta
Estratègia digital
Assessorament estratègic
Disseny gràfic
Objectius
- Creació d’una estratègia digital.
- Millorar el posicionament de l’entitat.
- Establir un assessorament comunicatiu estratègic.
- Augmentar la comunitat digital i generar la màxima interacció amb els usuaris.
- Gestió de les campanyes paid.
![flsida-instagram finocam-postit](https://giny.cat/wp-content/uploads/2022/05/flsida-instagram-scaled.jpg)
Què hem fet?
- Thinking, execució i producció de l’estratègia digital.
- Creació dels continguts de la marca en el digital i una estratègia de paid media per a dinamitzar els continguts segons els públics de la marca.
- Gestió dels esdeveniments de la pròpia marca així com de l’influencer que serà el dinamitzador d’aquesta: Gerard Romero.
Principalment, Giny Comunicació hem donat suport a la Fundació amb un acompanyament global de comunicació, així com desenvolupant i aplicant estratègies de màrqueting digital i disseny gràfic per a diverses conceptualitzacions d’esdeveniments i campanyes. Entre algunes d’elles, trobem la Gala People in Red i la Gala Casa Seat.
També hem gestionat les xarxes socials, ja sigui en la redacció de publicacions com també el disseny de les creativitats seguint l’estil gràfic del moment.
![FLSIDA_Creativitats_EnvellimentCel·lular_Twitter](https://giny.cat/wp-content/uploads/2021/05/flsida-creativitat-red-scaled.jpg)
“La teva solidaritat té premi”
Des de #JoEmCorono, els actors Natalia Sánchez i Marc Clotet, amb el doctor Bonaventura Clotet, van presentar el sorteig d’una Camper de forma gratuïta entre totes les persones que fessin un donatiu per a la investigació sobre la Covid-19. Des de Giny Comunicació, vam assumir la funció de partners estratègics i vam ajudar en la creació de materials gràfics per l’esdeveniment.
A més, vam unir forces amb el Saló Internacional del Caravaning de Fira de Barcelona –on es va dur a terme el sorteig–, col·laborant en l’àmbit digital amb les seves xarxes socials per fer difusió del sorteig.
Mensuals (Donació de Google Grants)
Participacions Directes
Reproduccions de l'espot
Què hem aconseguit?
- Aconseguim una donació de Google Grants de 8.000€/mes per la campanya.
- Tanquem l’acord entre #YoMeCoronoCamper i el Saló Caravaning.
- Aconseguim 8.000 participacions directes a través de l’estratègia orgànica i paid media 1M de reproduccions del espot de la campanya.
![flsida-mockup finocam-postit](https://giny.cat/wp-content/uploads/2021/05/flsida-mockup.png)