Fundació Lluita contra les Infeccions

La Fundación Lucha contra las Infecciones (abans Fundació Lluita Contra la Sida) és una entitat sense ànim de lucre que es dedica a l’assistència, la recerca i la docència en el camp del VIH/sida i altres malalties infeccioses. Amb seu a l’Hospital Can Ruti de Badalona, és una de les més conegudes a nivell estatal. Necessiten una agència digital i creativa que actuï com partner i que sigui capaç de crear tota l’estratègia digital així com estratègia de branding i continguts digitals.

Client
Fundació Lluita contra les Infeccions

Feina feta
Estratègia digital
Assessorament estratègic
Disseny gràfic

Objectius

  • Creació d’una estratègia digital.
  • Millorar el posicionament de l’entitat.
  • Establir un assessorament comunicatiu estratègic.
  • Augmentar la comunitat digital i generar la màxima interacció amb els usuaris.
  • Gestió de les campanyes paid.
finocam-postit

Què hem fet?

  • Thinking, execució i producció de l’estratègia digital.
  • Creació dels continguts de la marca en el digital i una estratègia de paid media per a dinamitzar els continguts segons els públics de la marca.
  • Gestió dels esdeveniments de la pròpia marca així com de l’influencer que serà el dinamitzador d’aquesta: Gerard Romero.

Principalment, Giny Comunicació hem donat suport a la Fundació amb un acompanyament global de comunicació, així com desenvolupant i aplicant estratègies de màrqueting digital i disseny gràfic per a diverses conceptualitzacions d’esdeveniments i campanyes. Entre algunes d’elles, trobem la Gala People in Red i la Gala Casa Seat.

També hem gestionat les xarxes socials, ja sigui en la redacció de publicacions com també el disseny de les creativitats seguint l’estil gràfic del moment.

“La teva solidaritat té premi”

Des de #JoEmCorono, els actors Natalia Sánchez i Marc Clotet, amb el doctor Bonaventura Clotet, van presentar el sorteig d’una Camper de forma gratuïta entre totes les persones que fessin un donatiu per a la investigació sobre la Covid-19. Des de Giny Comunicació, vam assumir la funció de partners estratègics i vam ajudar en la creació de materials gràfics per l’esdeveniment.

A més, vam unir forces amb el Saló Internacional del Caravaning de Fira de Barcelona –on es va dur a terme el sorteig–, col·laborant en l’àmbit digital amb les seves xarxes socials per fer difusió del sorteig.

Mensuals (Donació de Google Grants)

Participacions Directes

Reproduccions de l'espot

Què hem aconseguit?

  • Aconseguim una donació de Google Grants de 8.000€/mes per la campanya.
  • Tanquem l’acord entre #YoMeCoronoCamper i el Saló Caravaning.
  • Aconseguim 8.000 participacions directes a través de l’estratègia orgànica i paid media 1M de reproduccions del espot de la campanya.
finocam-postit

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres