Parlem
Parlem Telecom és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya, que ofereix serveis integrals de mòbil, internet, fix i televisió, tant per a particulars com per a empreses. Necessiten una campanya per a guanyar nous clients entre el públic jove local (18 – 25 anys).
Client
Parlem
Feina feta
Estratègia de continguts
Estratègia de marca
Màrqueting online i offline
Gestió de prescriptors
Objectius
- Reposicionar Parlem al mercat com la marca amb ADN Catalunya per excel·lència.
- Fer créixer la comunitat de Parlem cap a un target més jove.
- Recuperar el sentiment de pertinença i orgull dels clients actuals de formar part de Parlem.
- Associació de la marca amb cares conegudes del panorama català actual.
Què hem fet?
- Thinking i creació d’una campanya digital a partir del claim “Pit i Fora”, per poder vincular la marca Parlem amb el compromís amb la llengua catalana.
- Aconseguir que prescriptors com l’Agnès Busquets, l’Andreu Juanola, el Marc Ribas o la Sílvia Bel se sumin a la campanya.
- Identitat visual i gràfica de la campanya
- Estratègia Paid Media per adequar-nos als targets en cada acció.
- Seguiment i anàlisi de la campanya.
- Proposta de campanya d’exteriors.

prescriptors
clicks
impressions
interaccions
Què hem aconseguit?
- 9 perfils de personatges públics catalans que s’han sumat a la campanya.
- Més de 7,2 milions d’impressions al contingut
- Notorietat de l’organització i de la marca.
