Parlem

Parlem Telecom és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya, que ofereix serveis integrals de mòbil, internet, fix i televisió, tant per a particulars com per a empreses. Necessiten una campanya per a guanyar nous clients entre el públic jove local (18 – 25 anys).

 

Client
Parlem

Feina feta
Estratègia de continguts
Estratègia de marca
Màrqueting online i offline
Gestió de prescriptors

Objectius

  • Reposicionar Parlem al mercat com la marca amb ADN Catalunya per excel·lència.
  • Fer créixer la comunitat de Parlem cap a un target més jove.
  • Recuperar el sentiment de pertinença i orgull dels clients actuals de formar part de Parlem.
  • Associació de la marca amb cares conegudes del panorama català actual.

Què hem fet?

  • Thinking i creació d’una campanya digital a partir del claim “Pit i Fora”, per poder vincular la marca Parlem amb el compromís amb la llengua catalana.
  • Aconseguir que prescriptors com l’Agnès Busquets, l’Andreu Juanola, el Marc Ribas o la Sílvia Bel se sumin a la campanya.
  • Identitat visual i gràfica de la campanya
  • Estratègia Paid Media per adequar-nos als targets en cada acció.
  • Seguiment i anàlisi de la campanya.
  • Proposta de campanya d’exteriors.
caravaning-visitants

prescriptors

clicks

impressions

interaccions

Què hem aconseguit?

  • 9 perfils de personatges públics catalans que s’han sumat a la campanya. 
  • Més de 7,2 milions d’impressions al contingut
  • Notorietat de l’organització i de la marca. 

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres