Parlem

Parlem Telecom és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya, que ofereix serveis integrals de mòbil, internet, fix i televisió, tant per a particulars com per a empreses. Des de Giny Barcelona som l’agència creativa de la marca i gestionem tota la comunicació digital. 

 

Client
Parlem

Feina feta
Estratègia digital i creació de continguts
Estratègia de marca
Thinking i creació de grans campanyes
Màrqueting online i offline
Gestió de prescriptors

Objectius

  • Millorar i reforçar la percepció i imatge de la marca
  • Augmentar el reconeixement de l’empresa de telecomunicacions a Catalunya.
  • Generar un increment de la demanda
  • Fidelitzar el públic actual
  • Impactar a un nou segment d’edat per ser considerats per un públic més jove.

Què hem fet?

  • Estratègia digital i creació de continguts orgànics a tots els actius digitals
  • Thinking i creació de campanyes per dates assenyalades, com la campanya de Sant Jordi: “Truca a qui més estimes
  • Contacte i gestió amb influencers i creadors de contingut perquè se sumin a les accions de Parlem.
  • Producció de la campanya 360 del 2024 per a televisió, ràdio i digital
  • Thinking de noves accions i campanyes amb els patrocinis de Parlem
caravaning-visitants
caravaning-visitants

Per les coses importants, Parlem (2024)

Per primera vegada, Parlem vol anar més enllà de l’emoció i comunicar els avantatges i els motius per passar-se a Parlem. Perquè la bona connexió, el servei al client de qualitat o la vinculació a la terra i a la cultura catalana només són alguns dels motius per quedar-se a la teleoperadora catalana.

Aquesta campanya (Per les coses importants, Parlem) viu en diferents formats, des dels mitjans tradicionals com la ràdio o la televisió i l’adaptació als diferents formats digitals en format de càpsules.

Pit i Fora (2023)

Amb l’objectiu de fer créixer Parlem a un target més jove i associar la marca amb cares conegudes del panorama català actual de l’àmbit esportiu, cultural i social va néixer la campanya #PitiFora, per remarcar el compromís amb la llengua catalana de la marca.

Prescriptors com l’actiu Agnès Busquets, el cuiner i presentador de 3cat Marc Ribas, el comunicador Andreu Juanola, els jugadors i l’entrenador del Girona FC van sumar-se a la campanya, que va aconseguir un impacte de més de 7 milions d’impressions i més de 100.000 clics

caravaning-visitants

prescriptors

clicks

impressions

interaccions

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres