Proactiv –
Christmas Gardens
Proactiv Entertainment necessita la creació de tota l’estratègia de comunicació i campanya de venta d’entrades pel nou esdeveniment de Christmas Garden a Barcelona, en el Recinte Modernista de Sant Pau. Continuïtat de l’estratègia en les 3 primeres edicions de Els Llums de Sant Pau.
Client
Proactiv
Feina feta
Estratègia de continguts en xarxes socials
Gestió de la participació d’influencers
Paid Media
Disseny gràfic
Audiovisuals
Gabinet de premsa
Relacions públiques
Objectius
-
Donar a conèixer l’esdeveniment a la ciutat.
-
Posicionar l’esdeveniment com a la principal activitat de Nadal a Barcelona.
-
Gestionar i fer créixer la comunitat de seguidors.
-
Augmentar el nombre d’entrades venudes als esdeveniments.
-
Publicitat online i en llocs públics.
-
Crear continguts atractius per donar a conèixer l’experiència.
-
Creació d’una estratègia digital amb participació d’influencers.
-
Creació d’una estratègia paid per potenciar la venda d’entrades.
-
Gestió de premsa.
Què hem fet?
- Estratègia digital orgànica i paid.
- Estratègia de mitjans orgànica i publicitària.
- Producció dels actes d’inauguració i tota la secretaria tècnica de l’acte.
- Gestió amb els influencers contractats.
- Cobertura gràfica i audiovisual.
entrades venudes
CPA de les entrades
Què hem aconseguit?
- Més de 600.000 entrades venudes a través dels impactes en les xarxes socials oficials i també a través de la campanya realitzada en els diferents mitjans de comunicació.
- El CPA de les entrades va ser de 0,89€.
- Jordi Basté va ser la personalitat que gestionem per a la inauguració de l’esdeveniment, juntament amb l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni.