Proactiv –
Christmas Gardens
Proactiv Entertainment necessitava crear tota l’estratègia de comunicació per a difondre la creació de les seves noves edicions de Christmas Garden de Barcelona, en el recinte modernista de l’Hospital de Sant Pau; de Màlaga, al Jardí Botànic; i de València en els Jardins del Viver.
Client
Proactiv
Feina feta
Estratègia de continguts en xarxes socials
Gestió de la participació d’influencers
Paid Media
Disseny gràfic
Audiovisuals
Gabinet de premsa
Relacions públiques
Objectius
- Donar a conèixer el nou esdeveniment a cada ciutat.
- Gestionar i fer créixer les tres comunitats de seguidors.
- Aumentar el nombre d’entrades venudes als esdeveniments.
- Publicitat online i en llocs públics.
- Crear continguts atractius per donar a conèixer l’experiència.
- Creació d’una estratègia digital amb participació d’influencers.
- Gestió de premsa.
Què hem fet?
- Estratègia digital orgànica i paid.
- Estratègia de mitjans orgànica i publicitària.
- Producció dels actes d’inauguració i tota la secretaria tècnica de l’acte.
- Gestió amb els influencers contractats.
- Cobertura gràfica i audiovisual.

entrades venudes
CPA de las entrades

Què hem aconseguit?
- Més de 500.000 entrades venudes a través dels impactes en les xarxes socials oficials i també a través de la campanya realitzada en els diferents mitjans de comunicació.
- El CPA de les entrades va ser de 0,71€.
- Jordi Basté va ser la personalitat que gestionem per a la inauguració de l’esdeveniment, juntament amb l’ONG Pallapupas.