Salón Caravaning

El Salón Internacional del Caravaning és el certamen líder a Espanya en el seu sector i un dels principals referents europeus. Fira Barcelona ens va encarregar, com a gestors dels seus actius digitals des de 2019, una campanya digital d’àmbit nacional amb l’objectiu de posicionar l’estil de vida #caravaning entre la societat espanyola.

Client
Fira de Barcelona

Feina feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Fotografia
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline

Objectius

  • Creació d’una estratègia digital
  • Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement
  • Crear continguts atractius i de valor per nodrir les xarxes socials del festival
  • Realització de campanyes comunicatives per millorar el posicionament del sector del caravaning
  • Augmentar la venda d’entrades per l’esdeveniment en cada edició

Què hem fet?

  • Creació de la campanya Inspiring Adventures i la creació d’un branded content amb prescriptors, celebrities i creadors de contingut del sector.
  • Conceptualització narrativa i visual amb l’objectiu de poder generar cobranding amb altres marques de gran consum com Lidl, Aldi, Salomon o Spain is Sport.
  • El 2019 el prescriptor escollit va ser Pablo Chiapella, mentre que al 2021 vam comptar amb lels influencers Curly Azahara i Juanma Furio, la presentadora Laia Ferrer i l’esportista Ana Salvador. A la darrera edició (2023) l’estratègia digital s’ha centrat en la col·laboració amb reconeguts creadors de continguts del sector caravaning, arribant a una major comunitat dins el nostre públic objectiu. 
  • Creació i producció de peces audiovisuals per a cadascun dels influencers i peces de marca que recollien els millors moments.
  • Gestió de campanyes paid a Meta i Google, assolint rècord de venta d’entrades en l’edició de 2023.

Impressions

taxa d'engagement

reaccions

clics a ecommerce

Què hem aconseguit?

  • Una mitjana de 15M d’impressions en les tres edicions.
  • Una mitjana de 30% de taxa d’engagement en les tres edicions.
  • Més de 150.000 interaccions en les dues edicions.
  • En 3 edicions hem aconseguit situar els perfils digitals del Salón Caravaning com els perfils amb més seguidors del sector en tota Espanya.
  • En l’edició de 2023, hem aconseguit superar el rècord de visitants.

Copyright de totes les fotografies: Israel Fernández.

caravaning-collage

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres