Client
Fira de Barcelona
Feina feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Fotografia
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline
Objectius
- Creació d’una estratègia digital
- Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement
- Crear continguts atractius per nodrir les xarxes socials del festival
- Realització de campanyes comunicatives per millorar el posicionament del sector del caravaning


m² de superfície
visitants
seguidors a les xarxes socials

‘Mi primera vez en autocaravana con Pablo Chiapella’ (2019)
A la 34a edició del Saló Internacional del Caravaning vam irrompre a les xarxes socials amb la campanya “Mi primera vez en autocaravana con Pablo Chiapella”, famós actor i humorista conegut pel seu paper d’Amador Rivas a la comunitat de veïns de ‘La que se avecina’.
Juntament amb els seus amics, l’actor es va aventurar a participar en un seguit de càpsules audiovisuals on ens explicava la seva experiència viatjant amb autocaravana per primer cop alhora que animava al públic nacional a visitar el saló.
‘Inspiring Adventures’ (2021)
La campanya de la següent edició agafa un altre rumb i ens embarquem en una aventura en autocaravana amb la Curly Azahara, en Juanma Furió, els nens i el petit Guacamole. La família, ja experimentada en sortides per la carretera, ens convidava a acompanyar-los en els millors moments de la seva escapada, a més de donar-nos idees per les nostres pròpies rutes.
Dins el marc d’’Inspiring Adventures’, també col·laborem amb Salomon Spain i acompanyem a les grans Laia Ferrer (reportera i presentadora) i Ana Salvador (freerider) en un cap de setmana a la muntanya interactiu (‘Unexpected Weekend’), on els seguidors de la marca i el saló van poder decidir com volien que avancés la seva aventura mitjançant enquestes via Instagram Stories.




Sorteig #YoMeCorono Camper (2021)
Durant la celebració de la 35a edició del Saló Internacional del Caravaning, vam tenir l’oportunitat d’unir sinergies amb #JoEmCorono i celebrar el sorteig de la Camper al mateix saló dins de la campanya “La teva solidaritat té premi”, un esdeveniment conduït per l’actor Marc Clotet i el doctor Bonaventura Clotet.