Salón Caravaning
El Salón Internacional del Caravaning és el certamen líder a Espanya en el seu sector i un dels principals referents europeus. Fira Barcelona ens va encarregar, com a gestors dels seus actius digitals des de 2019, una campanya digital d’àmbit nacional amb l’objectiu de posicionar l’estil de vida #caravaning entre la societat espanyola.
Client
Fira de Barcelona
Feina feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Fotografia
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline
Objectius
- Creació d’una estratègia digital
- Gestionar una comunitat de seguidors en constant creixement
- Crear continguts atractius per nodrir les xarxes socials del festival
- Realització de campanyes comunicatives per millorar el posicionament del sector del caravaning

Què hem fet?
- Creació de la campanya Inspiring Adventures i la creació d’un branded content amb prescriptors i celebrities.
- Conceptualització narrativa i visual amb l’objectiu de poder generar cobranding amb altres marques de gran consum com Lidl, Aldi, alomon o Spain is Sport.
- Al 2019 el prescriptor escollit va ser Pablo Chiapella, mentre que al 2021 vam comptar amb lels influencers Curly Azahara i Juanma Furio, la presentadora Laia Ferrer i l’esportista Ana Salvador.
- Creació i producció de peces audiovisuals per a cadascun dels influencers i peces de marca que recollien els millors moments.
- Gestió per a l’embaixadora/ influenciadora de 2023, Candela Peña.
Impressions
taxa d'engagement
reaccions
clics a ecommerce
Què hem aconseguit?
- Una mitajana de 15M d’impressions en les dues edicions.
- Una mitjana de 24,3% de taxa d’engagement en les dues edicions.
- Més de 100.000 reaccions en les dues edicions.
- En 2 edicions hem aconseguit situar els perfils digitals del Salon Caravaning com els perfils amb més seguidors del sector en tota Espanya.
- En 2 edicions hem aconseguit situar els perfils digitals del Salon Caravaning com els perfils amb més seguidors del sector en tota Espanya.


