The Good Gamer
The Good Gamer és una iniciativa de l’Associació Espanyola del Videojoc (AEVI). La plataforma mostra diferents iniciatives de consum responsable en el videojoc, proporcionant informació transparent i subratllant l’aportació del sector en la societat.
Client
AEVI
Feina Feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline
Objectius
- Creació d’una estratègia digital
- Creació de videopodcasts audiovisuals
- Augmentar la comunitat digital i generar la màxima interacció amb els usuaris
- Aconseguir notorietat de l’organització i de la marca
- Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital
Què hem fet?
- Som els seus partners des de 2020.
- Hem creat un producte digital, adaptant-nos als nous temps.
- Renovació de la pàgina web i la seva identitat visual; canal on es fa el recopilatori de continguts
- Creació de línies de continguts en diferents formats per complementar la informació del sector del videojoc: articles, infografies, videopodcasts i entrevistes a creadors de contingut.
- Transformació dels pòdcasts prèvis (2019-2020) en audiovisuals. Treballem amb influenciadores del sector del videojoc per presentar els continguts: la Gina Tost i la Lara Smirnova.
- La campanya amb influenciadors, titulada Gamers Ilustres, busca informar sobre l’ús responsable dels videojocs i el seu impacte tant social com personal.
visites a la página web
influencers / celebrities entrevistats
visualitzacions dels videopodcasts
Què hem aconseguit?
- 700.000 visites a la pàgina web.
- 150.000 visualizatcions dels videopodcasts.
- 15 influencers/celebrities entrevistats (Juan Gómez-Jurado, Jordi Cruz, César Azipilicueta, Juanra Bonet, Carolina Marín, Jorge Luengo).