The Good Gamer

The Good Gamer és una iniciativa de l’Associació Espanyola del Videojoc (AEVI). La plataforma mostra diferents iniciatives de consum responsable en el videojoc, proporcionant informació transparent i subratllant l’aportació del sector en la societat.

Client
AEVI

Feina Feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline

Objectius

  • Creació d’una estratègia digital
  • Creació de videopodcasts audiovisuals
  • Augmentar la comunitat digital i generar la màxima interacció amb els usuaris
  • Aconseguir notorietat de l’organització i de la marca
  • Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital

Què hem fet?

  • Som els seus partners des de 2020.
  • Hem creat un producte digital, adaptant-nos als nous temps. 
  • Renovació de la pàgina web i la seva identitat visual; canal on es fa el recopilatori de continguts
  • Creació de línies de continguts en diferents formats per complementar la informació del sector del videojoc: articles, infografies, videopodcasts i entrevistes a creadors de contingut.
  • Transformació dels pòdcasts prèvis (2019-2020) en audiovisuals. Treballem amb influenciadores del sector del videojoc per presentar els continguts: la Gina Tost i la Lara Smirnova
  • La campanya amb influenciadors, titulada Gamers Ilustres, busca informar sobre l’ús responsable dels videojocs i el seu impacte tant social com personal. 

visites a la página web

influencers / celebrities entrevistats

visualitzacions dels videopodcasts

Què hem aconseguit?

  • 700.000 visites a la pàgina web.
  • 150.000 visualizatcions dels videopodcasts.
  • 15 influencers/celebrities entrevistats (Juan Gómez-Jurado, Jordi Cruz, César Azipilicueta, Juanra Bonet, Carolina Marín, Jorge Luengo).

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres