The Good Gamer
The Good Gamer és una iniciativa de l’Associació Espanyola del Videojoc (AEVI). La plataforma mostra diferents iniciatives de consum responsable en el videojoc, proporcionant informació transparent i subratllant l’aportació del sector en la societat. Necessiten una proposta de renovació digital del projecte quant a la comunicació i els missatges estratègics.
Client
AEVI
Feina Feta
Disseny gràfic
Estratègia de continguts
Audiovisuals
Estratègia de marca
Gestió de xarxes socials
Màrqueting online i offline
Objectius
- Creació d’una estratègia digital
- Creació de videopodcasts audiovisuals
- Augmentar la comunitat digital i generar la màxima interacció amb els usuaris
- Aconseguir notorietat de l’organització i de la marca
- Donar suport a les campanyes i accions diferencials de la marca en l’àmbit digital
Què hemos hecho?
- Som els seus partners des de 2020.
- Des d’un primer moment la nostra intenció va ser la de digitalitzar el projecte per complet i crear així un producte digital adaptat als nous temps.
- Transformem els podcasts sonors previs (2019-2020) a videopodcasts (2020-2023) amb la influencer Gina Tost perquè els continguts fossin 100% digitals.
- També creem la campanya Gamers Il·lustres perquè celebrities i influencers ens ajudessin a difondre el bon ús del videojoc. També hem renovat per complet la pàgina web i la seva identitat visual.
visites a la página web
influencers / celebrities entrevistats
visualitzacions dels videopodcasts
Què hem aconseguit?
- 200.000 visites a la pàgina web.
- 100.000 visualizatcions dels videopodcasts.
- 10 influencers/celebrities entrevistats (Juan Gómez-Jurado, Jordi Cruz, César Azipilicueta, Juanra Bonet, Carolina Marín, Jorge Luengo).