Caravaning

Saló de Fira Barcelona, líder a Espanya en el seu sector i un dels principals referents europeus. Biennalment, els aficionats i interessats en el món del caravàning poden conèixer de primera mà els nous models d’autocaravanes, caravanes, campers, overlands, campings, etc.

Brífing

+

Fira de Barcelona ens va encarregar, com a gestors dels seus actius digitals des del 2019, una campanya digital d’àmbit nacional amb l’objectiu de posicionar l’estil de vida #caravaning entre la societat espanyola i la gestió de campanyes paid per obtenir conversions i augmentar les visites del Saló.

Què hem fet?

+

  • Estratègia de continguts en xarxes socials.
  • Disseny gràfic adaptant el grafisme renovat anualment.
  • Continguts audiovisuals en format Reels.
  • Estratègia paid per potenciar la venda d’entrades a Meta, assolint rècord de venta d’entrades en la darrera edició de 2023.
  • Creació d’una estratègia de col·laboracions amb influencers amb creació de continguts a Tik Tok.
  • Creació i producció de peces audiovisuals per a influencers i peces de marca que recollien els millors moments.

Inspiring Adventures (2019, 2021 i 2023)

+

  • Creació de la campanya «Inspiring Adventures» i la creació d’un contingut de marca amb prescriptors i celebrities.
  • Conceptualització narrativa i visual amb l’objectiu de poder generar cobrànding amb altres marques de gran consum com Lidl, ALDI, o Salomon.
  • El 2019 el prescriptor escollit va ser Pablo Chiapella, mentre que al 2021 vam comptar amb lels influencers Curly Azahara i Juanma Furio, la presentadora Laia Ferrer i l’esportista Ana Salvador. A la darrera edició (2023) l’estratègia digital s’ha centrat en la col·laboració amb reconeguts creadors de continguts del sector caravaning, arribant a una major comunitat dins el nostre públic objectiu.

Què hem aconseguit?

+

Hem aconseguit posicionar els perfils digitals del Saló Caravaning com el perfil amb més seguidors del sector.

reaccions
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

impressions
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

engagement
+ 0 %

increïble, eh?

clics
+ 0

al comerç electrònic en dues edicions.

de CPA
0

en les conversions a Meta.

Copyright de les fotografies de Fira Barcelona: Israel Fernández

Més projectes que hem realitzat