Els Llums de Sant Pau
Els Llums de Sant Pau és un esdeveniment nadalenc que transformarà el Recinte Modernista de Sant Pau en un univers de llum i color. Proactiv Entertainment, promotora líder a l’Estat en producció i organització d’espectacles de gran format, exposicions i concerts de música, ha confiat en Giny Barcelona per a les quatre edicions celebrades (2021, 2022, 2023 i 2024).
Brífing
+
Proactiv Entertainment requeria la creació d’una estratègia global de comunicació (on i off) per difondre l’esdeveniment, enfocada a awareness i conversió. Es busca mantenir el posicionament de l’esdeveniment nadalenc com a un dels més importants de la ciutat de Barcelona.
Què hem fet?
+
- Estratègia de continguts en xarxes socials.
- Disseny gràfic adaptant el grafisme renovat anualment.
- Continguts audiovisuals per a l’espot i Reels.
- Fotografia de l’esdeveniment.
- Gabinet de premsa.
- Estratègia de mitjans orgànica i publicitària.
- Relacions públiques.
- Estratègia paid per potenciar la venda d’entrades a Meta i Google Ads.
- Publicitat a TV, ràdio, programes i revistes digitals del sector.
- Creació d’una estratègia de col·laboracions amb influencers.
- Producció i secretaria tècnica dels actes d’inauguració
Què hem aconseguit?
+
a través dels impactes en les xarxes socials oficials i també a través de la campanya realitzada en els diferents mitjans de comunicació.
directes provinents de campanyes paid.
global de conversions.
a les xarxes socials.
Inauguració
+
- Jordi Basté com a moderador de l’acte per 4rt any consecutiu.
- Gestió amb Manu Guix per participar en l’acte d’inauguració i promocionar l’esdeveniment a les seves xarxes socials.
- Jordi Rull com a convidat a l’acte d’inauguració.
- Escaletes de l’acte d’inauguració i roda de premsa.
- Convocatòria de premsa
- Cobertura a xarxes socials, foto i vídeo.
- Guió dels parlaments.