Parlem Telecom (Grup Parlem)

Va néixer amb l’ambició de ser l’empresa de telecomunicacions referent a Catalunya i, actualment, està construint un grup innovador i fort arrelat a Catalunya, compromès amb la llengua.

Brífing

+

Giny és l’agència digital oficial del Grup Parlem. S’encarrega de la conceptualització de la seva estratègia digital (incloent-hi totes les marques), i de l’execució de campanyes de brànding, producte i patrocinis.

Què hem fet?

+

  • Estratègia digital i creació de continguts orgànics a tots els actius digitals
  • Thinking i creació de campanyes per dates assenyalades, com la campanya de Sant Jordi: “Truca a qui més estimes
  • Contacte i gestió amb influencers i creadors de contingut perquè se sumin a les accions de Parlem.
  • Producció de la campanya 360 del 2024 per a televisió, ràdio i digital
  • Thinking de noves accions i campanyes amb els patrocinis de Parlem

Per les coses importants, Parlem (2024)

+

Per primera vegada, Parlem vol anar més enllà de l’emoció i comunicar els avantatges i els motius per passar-se a Parlem. Perquè la bona connexió, el servei al client de qualitat o la vinculació a la terra i a la cultura catalana només són alguns dels motius per quedar-se a la teleoperadora catalana.

Aquesta campanya (Per les coses importants, Parlem) viu en diferents formats, des dels mitjans tradicionals com la ràdio o la televisió i l’adaptació als diferents formats digitals en format de càpsules.

Si pots triar, ho tries tot (2024)

+

Preparem una nova estratègia de comunicació enfocada en els serveis de la marca: 5G, cobertura a tot el territori, reconeixement de l’OCU i Filmin. Amb el lema “Si pots triar, ho tries tot”, i mitjançant dues imatges contraposades, inspirades pel caràcter únic dels catalans, mostrarem que no renunciem a res.

Som terra de contrastos: modernisme i noucentisme, oberts al món però amb identitat pròpia. No renunciem a res. Aquest missatge és el fil conductor de l’espot per connectar emocionalment amb el públic i vincular-lo amb els nous serveis i tarifes de Parlem.

Què hem aconseguit?

+

seguidors
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

de leads
+ 0 %

a través de social ads.

+ 0 %

d’augment de l’abast global digital.

de la interacció
+ 0 %

amb els continguts, en especial a LinkedIn.

Conceptualització de campanyes per a patrocinis

+

Recentment, Parlem Telecom ha inaugurat la seva botiga insígnia al cor de Barcelona: Territori Parlem. A part d’aspirar a ser el punt de venda de referència de la capital, vol convertir-se en un espai dinàmic que reflecteixi els valors de la companyia. Des de Giny hem dissenyat un concepte creatiu i gràfic que transmet l’esperit d’aquest nou espai i a més, hem traslladat aquest concepte a les diferents àrees de la botiga per donar-li entitat pròpia.

A més a més, la marca Parlem és reconeguda pel seu ferm compromís amb la cultura i el territori català. Per això, inverteix en diferents patrocinis que reforcen la identitat i la riquesa cultural de Catalunya, com La Setmana del Llibre en Català o el Festival Cruïlla. Des de Giny hem conceptualitzat diferents activacions de patrocini per mostrar aquestes aliances.

Més projectes que hem realitzat