Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

FGC Turisme és l’organisme encarregat de la gestió de les principals estacions d’esquí de Catalunya (La Molina, Vall de Núria, Boí Taüll, Espot, Port Ainé, Vallter) i els trens turístics de Turistren (Montserrat, Núria, etc.).

Brífing

+

Giny gestiona l’estratègia digital íntegra de 25 de les seves marques, així com la creació i execució de l’estratègia en línia per a cadascuna d’aquestes (cobertures audiovisuals, equip de camp, e-mail marketing).

Què hem fet?

+

  • Brànding verbal i visual de la marca.
  • Estratègia digital per a cada canal.
  • Pla de continguts per canal
  • Estratègia per a TikTok (La Molina i Port Ainé).
  • Recerca i gestió de la xarxa de RP.
  • Anàlisi de mètriques i resultats per a cada canal.
  • Instal·lació d’un bot digital per respondre dubtes.
  • Creació d’un equip de camp específic del projecte per poder cobrir in situ tots els esdeveniments rellevants de la temporada d’hivern i estiu.
  • Instal·lació d’un tauler dinàmic de dades.

Què hem aconseguit?

+

seguidors
+ 0

als perfils de les xarxes socials.

de leads
+ 0 %

superant els KPI de visibilitat i treballant l’awareness de marca

+ 0

interaccions

Més projectes que hem realitzat