FGC Turisme és l’organisme encarregat de la gestió de les principals estacions d’esquí de Catalunya (La Molina, Vall de Núria, Boí Taüll, Espot, Port Ainé, Vallter) i els trens turístics de Turistren (Montserrat, Núria, etc.).
Brífing
+
Giny gestiona l’estratègia digital íntegra de 25 de les seves marques, així com la creació i execució de l’estratègia en línia per a cadascuna d’aquestes (cobertures audiovisuals, equip de camp, e-mail marketing).
Què hem fet?
+
Brànding verbal i visual de la marca.
Estratègia digital per a cada canal.
Pla de continguts per canal
Estratègia per a TikTok (La Molina i Port Ainé).
Recerca i gestió de la xarxa de RP.
Anàlisi de mètriques i resultats per a cada canal.
Instal·lació d’un bot digital per respondre dubtes.
Creació d’un equip de camp específic del projecte per poder cobrir in situ tots els esdeveniments rellevants de la temporada d’hivern i estiu.
Instal·lació d’un tauler dinàmic de dades.
Què hem aconseguit?
+
seguidors
+0
als perfils de les xarxes socials.
de leads
+0%
superant els KPI de visibilitat i treballant l’awareness de marca