Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
FGC Turisme és l’organisme encarregat de la gestió de les principals estacions d’esquí de Catalunya (La Molina, Vall de Núria, Boí Taüll, Espot, Port Ainé, Vallter i els trens turístics de Turistren (Montserrat, Núria etc…). Necessiten delegar la gestió digital íntegra de 25 de les seves marques així com la creació i execució de l’estratègia en línia per a cadascuna d’elles.
Client
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
Feina feta
Disseny gràfic
Audiovisual
Motion Graphics
Estratègia de continguts
Màrqueting online
Objectius
- Thinking i desplegament creatiu de les campanyes i accions diferencials de les marques de l’àmbit digital.
- Realització de tots els materials creatius online (gràfics i audiovisuals) dels 12 negocis d’FGC Turisme.
- Cobertures audiovisuals i digitals in situ de tots els esdeveniments de referència de les marques.
- Producció i redacció dels continguts per a l’estratègia d’email marketing i del blog.
Els negocis turístics d’FGC compten amb una comunitat social de més de 250.000 seguidors en prop de 25 pefils socials amb freqüència de publicació diària que generen més de 30MM d’impactes informatius al llarg de l’any (abast) gràcies a un contingut variat de qualitat tècnica produït per un equip multidisciplinari que inclou redactors de contingut, dissenyadors gràfics, muntadors de vídeo, gestors de comunitats, tècnics de programació… coordinats per un/a cap de compte que s’encarreguen de la producció de continguts als diferents suports de comunicació en funció dels objectius de comunicació transversals de la divisió d’FGC Turisme i específicament de les unitats de negoci individuals.
Què hem fet?
- Branding verbal i visual de la marca.
- Estratègia digital per a cada canal.
- Pla de continguts per canal.
- Estratègia per a Tik Tok ( La Molina i Port Ainé).
- Recerca i gestió de la xarxa de RRPP.
- Anàlisi de mètriques i resultats per a cada canal.
- Instal·lació d’un bot digital per a respondre dubtes
- Creació d’un equip de camp específic del projecte per a poder cobrir in situ tots els events rellevants de la temporada d’hivern i estiu.
- Instal·lació d’un panell dinàmic de dades.
Què hem aconseguit?
- Treballar l’awareness de marca, superant els KPI’s de visibilitat en un 105%.
- Més de 250K seguidors.
- Més de 30M interaccions.