Partners Comunicatius Globals

La Fundació Lluita contra les Infeccions és una entitat sense ànim de lucre que es dedica a l’assistència, la recerca i la docència en el camp del VIH/sida i altres malalties infeccioses. Amb seu a l’Hospital Can Ruti de Badalona, la fundació també ha impulsat #JoEmCorono, l’iniciativa que ha recollit més de 2.622.000€ per destinar a l’investigació contra la Covid-19.

Client
Fundació Lluita contra les Infeccions

Feina feta
Estratègia digital
Assessorament estratègic
Disseny gràfic

Objectius

  • Creació d’una estratègia digital.
  • Millorar el posicionament de l’entitat.
  • Establir un assessorament comunicatiu estratègic.
  • Augmentar la comunitat digital i generar la màxima interacció amb els usuaris.
  • Gestió de les campanyes paid.
finocam-postit

Principalment, Giny Comunicació hem donat suport a la Fundació amb un acompanyament global de comunicació, així com desenvolupant i aplicant estratègies de màrqueting digital i disseny gràfic per a diverses conceptualitzacions d’esdeveniments i campanyes. Entre algunes d’elles, trobem la Gala People in Red i la Gala Casa Seat.

També hem gestionat les xarxes socials, ja sigui en la redacció de publicacions com també el disseny de les creativitats seguint l’estil gràfic del moment.

“La teva solidaritat té premi”

Des de #JoEmCorono, els actors Natalia Sánchez i Marc Clotet, amb el doctor Bonaventura Clotet, van presentar el sorteig d’una Camper de forma gratuïta entre totes les persones que fessin un donatiu per a la investigació sobre la Covid-19. Des de Giny Comunicació, vam assumir la funció de partners estratègics i vam ajudar en la creació de materials gràfics per l’esdeveniment.

A més, vam unir forces amb el Saló Internacional del Caravaning de Fira de Barcelona –on es va dur a terme el sorteig–, col·laborant en l’àmbit digital amb les seves xarxes socials per fer difusió del sorteig.

finocam-postit

Altres projectes

Contacta
amb nosaltres